行車紀錄儀捕捉日本海嘯爆發瞬間            日本9級地震現場實拍           林峯、潘霜霜親密床慾照流出           希特拉都買唔到鹽            串到飛起既七人車司機:「你要搭巴士呀?真陰公!」           寸人搭巴士陰公「雞巴男」大起底           史上最大膽香港女主持第一彈 Vienna Lin教叫床           史上最大膽香港女主持第二彈 Vienna Lin教口交           史上最大膽香港女主持第三彈 Vienna Lin教如何令男人慾仙慾死 (露白底)           史上最大膽香港女主持第四彈 Vienna Lin公開秘技箍仔           史上最大膽女主持第五彈 Vienna Lin拍拖後試玩震蛋           史上最大膽女主持第六彈 Vienna Lin教你如何使用男士性玩具           史上最大膽香港女主持第七彈 Vienna Lin制服誘扮貓玩震蛋           iPhone 4G 功能率先睇 (獨家)           網友起底 陳巧文私人照三圍網上散播          

2010年10月5日 星期二

[音樂頻道] 唉依家啲情侶



希媛 aka Haylie - Spotlight Remix Feat. K-CHEK (MV)


希媛 aka Haylie - Spotlight Remix Feat. K-CHEK (Demo)


aka Haylie - Spotlight Remix Feat. K-CHEK

Director:SideGuy & Ray Poon
Producer:GC
Facebook Group:K-CHEK'S MUSIK & 希媛 Haylie's Group
(Original:Jennifer Hudson -- Spotlight)
(Title idea:Yo Fish)

歌詞:

Haylie Verse:
岩岩識你覺得你幾好玩
識落左先知你好煩
去邊又問 同邊個又問
攪到好忟 你仲係到問 
What? / who? / When? / where ?
係咁問點解 Why ? / why ? /
好似我老豆係到問長問短
你估 你係調查員逼我做問卷
幾時先問完 /吾好再兜圈
落一落街就話我去左玩
留係屋企就話我好懶
困係間房/好似係監倉
對住四堵牆/仲有一床
去到邊都跟 /你好痴身
去廁所都跟 /你都痴根

Chorus:
你知不知
原來我是真的不想這輩子
日日在被你監視/有時只想一個人
原來我是真的不想這輩子
日日在被你監視/有時只想一個人

K-CHEK Verse:
你話你愛我究竟有冇愛過
係我聽錯定係你攪錯左
失蹤幾個鐘 / 究竟去左邊
電話打吾通 / 就話手機冇電
咁咋既大話係我先信
愛情係麻木已經到左癲峰
你估我吾知 /你D衰野
有時咋吾知/ 當睇吾到姐
放你係心中 先會咁心痛
對你既熱度 /吾係三分鐘
分分鐘需要你 /聽我電話
就算聽到你講既係大話
我聽到你把聲都吾算太差
知道你安全咁就得啦
只要你安全咁就得啦

Chorus:
原來我是真的不想這輩子
日日在被你監視/有時只想一個人
原來我是真的不想這輩子
日日在被你監視/有時只想一個人

沒有留言:

張貼留言

網誌存檔

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...