行車紀錄儀捕捉日本海嘯爆發瞬間            日本9級地震現場實拍           林峯、潘霜霜親密床慾照流出           希特拉都買唔到鹽            串到飛起既七人車司機:「你要搭巴士呀?真陰公!」           寸人搭巴士陰公「雞巴男」大起底           史上最大膽香港女主持第一彈 Vienna Lin教叫床           史上最大膽香港女主持第二彈 Vienna Lin教口交           史上最大膽香港女主持第三彈 Vienna Lin教如何令男人慾仙慾死 (露白底)           史上最大膽香港女主持第四彈 Vienna Lin公開秘技箍仔           史上最大膽女主持第五彈 Vienna Lin拍拖後試玩震蛋           史上最大膽女主持第六彈 Vienna Lin教你如何使用男士性玩具           史上最大膽香港女主持第七彈 Vienna Lin制服誘扮貓玩震蛋           iPhone 4G 功能率先睇 (獨家)           網友起底 陳巧文私人照三圍網上散播          

2010年10月17日 星期日

[MV精選] 陸永@農夫 - 我要打多支





陸永 - 我要打多支

作曲:陸永
填詞:KZ, 陸永
編曲:DJ Galaxy
監製:DJ Tommy, 陸永

歌詞:




A Closer Look @陸永《我要打多支》


唔想長大可以打Botox?陸永用「三押韻」解釋比你聽

『我要打多支』其實是要打多支Botox,其實首歌係講長大了,但又唔想大。每個人細個時間都唔想長大,但到人唔想大的時候,就是你長大的証據。

今次6wing搵了HipHop死硬派,十年前已經與6wing一齊玩音樂的 ─ DJ Galaxy,
而DJ Galaxy更幫6wing把成隻碟編曲,因為DJ已經出度十年,除了摔碟外,還想做音樂。

今次更找了一位與農夫合作多年的 ─ KZ,而KZ一直都沒有放棄HipHop,雖然他現時只是一名倉務員,但他無時無刻都寫歌詞。

6wing好希望可以籍這首歌推動HipHop之外,還可以從中介紹KZ,而KC更稱為「押韻王」,但6wing認為押韻要押三個韻,例如「當我仲係一個三歲細路哥 邊度清楚大人世界制度多」。

6wing:「你細心留意就會知道,你會發覺e隻唱片會有好多雙押韻或三押韻,多啲文字藝術,留意o下,留意o下」。

延伸閱讀:蕭源BLOG:我要打多支!雙關修辭用了幾多次?

沒有留言:

張貼留言

網誌存檔

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...