行車紀錄儀捕捉日本海嘯爆發瞬間            日本9級地震現場實拍           林峯、潘霜霜親密床慾照流出           希特拉都買唔到鹽            串到飛起既七人車司機:「你要搭巴士呀?真陰公!」           寸人搭巴士陰公「雞巴男」大起底           史上最大膽香港女主持第一彈 Vienna Lin教叫床           史上最大膽香港女主持第二彈 Vienna Lin教口交           史上最大膽香港女主持第三彈 Vienna Lin教如何令男人慾仙慾死 (露白底)           史上最大膽香港女主持第四彈 Vienna Lin公開秘技箍仔           史上最大膽女主持第五彈 Vienna Lin拍拖後試玩震蛋           史上最大膽女主持第六彈 Vienna Lin教你如何使用男士性玩具           史上最大膽香港女主持第七彈 Vienna Lin制服誘扮貓玩震蛋           iPhone 4G 功能率先睇 (獨家)           網友起底 陳巧文私人照三圍網上散播          

2011年4月20日 星期三

[有趣影片] 杜汶澤爆粗聲音演譯《3D肉蒲團》事後感



杜汶澤聲音演譯3D肉浦事後感


3D肉浦事後感 全文

『點解好地地一套咸片,會血仲多過汗/精?慘叫、哀號仲多過呻吟、叫床? 點解好地地一套3D咸片,3D嘅竟然係子彈、飛刀、石頭、血、內臟,而完全唔關性愛事?x,我寧願3D嘅係精,寧願俾葉山豪顏射我,都唔想睇子彈飛刀呀,要睇子彈飛,我睇讓子彈飛唔好? 點解好地地一套咸片,會咁血腥?爆頭、腰斬、斷手、斷腳……通通有齊,x你老母我真係嚇x到鳩到縮,我入黎係睇你點做愛,唔係睇你點做低人呀,**﹗ 點解好地地一套咸片,會有切jer、斷x……等等「男人最痛」情節出現?xx,叫人點扯呀?駛唔駛重口味到咁? ok,咁都算x數啦,血腥、暴力呢d都唔係最重要。唔好講話AV,一套色情電影最重要ge元素係咩呢?無錯,就係女主角。兩大專業AV女優、藍燕……仲有我地香港代表雷凱欣,稍為咸濕少少,真係聽到都扯扯地 ─ 但係事實又係點呢? xxx央莉竟然用配音,仲要用果條八婆vienna配﹗我地平日睇AV都係聽唔到D AV講乜架啦,聽返日文有咩問題?仲原汁原味添啦,x! 仲有,周防雪子俾人打到皮開肉綻,大佬呀,用不著玩SM下話?你估個個觀眾都咁X重口味?最後周防俾人X死左呀﹗死X左呀﹗如果你身邊條友係咁恐怖嘅埸面,都仲起到機嘅,我勸你即刻執野走,佢好危險。 重點場面葉山豪一挑十幾多P,X你老母XX,其他果D臨記裸女豬X到XX,無一個正常,你叫我扯?我就真係想叫佢地扯呀﹗

沒有留言:

張貼留言

網誌存檔

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...