行車紀錄儀捕捉日本海嘯爆發瞬間            日本9級地震現場實拍           林峯、潘霜霜親密床慾照流出           希特拉都買唔到鹽            串到飛起既七人車司機:「你要搭巴士呀?真陰公!」           寸人搭巴士陰公「雞巴男」大起底           史上最大膽香港女主持第一彈 Vienna Lin教叫床           史上最大膽香港女主持第二彈 Vienna Lin教口交           史上最大膽香港女主持第三彈 Vienna Lin教如何令男人慾仙慾死 (露白底)           史上最大膽香港女主持第四彈 Vienna Lin公開秘技箍仔           史上最大膽女主持第五彈 Vienna Lin拍拖後試玩震蛋           史上最大膽女主持第六彈 Vienna Lin教你如何使用男士性玩具           史上最大膽香港女主持第七彈 Vienna Lin制服誘扮貓玩震蛋           iPhone 4G 功能率先睇 (獨家)           網友起底 陳巧文私人照三圍網上散播          

2011年4月30日 星期六

[無綫節目]《魔法擂台》第五集參賽者李浩鋒被侮辱親身說法



魔法擂台第五集參賽者李浩鋒親身說出被侮辱經過


就評判侮辱參賽者一事既回應 回覆一D冇交代清楚既野


《魔法擂台》參賽者爆評判黑幕

4月30日播出的《魔法擂台》中,有參賽者「李浩鋒」不滿評判Eric和Albert完全沒有尊重參賽者,這位參賽者更拍片現身說法,大爆拍攝當時的實況。

當這名參賽者表演時,他發現Eric和Albert都沒有留意他,二人只顧著傾歇,到因為鏡頭追不到表演而需補拍時,就被兩位評判批評他浪費時間,Eric更罵他「阻住我返屋企瞓覺」,參賽者不滿就說:「咁你可以唔來。」估不到Eric就作出疑似恐嚇性的對話:「你係咪想消失?」


參賽者李浩鋒說:最緊要係為比人侮辱過既魔術師企出黎講句公道說話

當日觀眾說:本人睇完近幾日既錄影,發現更不得了既情形,竟然轉左個比會長把口更衰既評判,叫Eric,又係果d以為自己係好勁就成日出口傷人既自然(快D咁讀)精,其中一日,個參賽者話留左套更勁既魔術黎表演,個自然人評判竟然同人講,你留返黎煲(燥)啦,尋晚重衰,第一位參賽者表演緊就顧住同肥會長傾計,望都冇望人變咩,我睇到個參賽者既魔術都幾神奇,有心編排,就話人地既編排係多餘冇意義,人地一take過做好個表演,點知錄影機追唔切,要補鏡頭,係人都知魔術係唔可以短時間變多過兩次架啦,做多次,人人知道哂點變,重有幾神奇,個Eric重要咁講,大致上話:你d技術真係有問題,完左都重要補咁多個鏡,浪費哂評判既時間,我趕住返屋企訓覺架,我見個參賽者一開頭都冇咩問題,(之前都有講D好難聽既說話)點知佢講完呢句,個參賽者終於忍唔住佢咁侮辱自己,講左句,你咁趕時間可以唔黎架,一講完,個會長d學生同自己友就,嘩聲4起,不分青紅做白,唔怪得咁多人不滿d評判同節目啦,所以我支持個參賽者,至小我覺得佢變既魔術好神奇,唔係要重錄我都唔知佢點變,同埋我聽完就覺得,佢好勇,我未見過參賽者敢話返評核,之後我覺得個Eric真係好似冇讀過書咁,都唔識尊重人既,講d咁既野最慘係連觀眾都係自己友,而佢評自己識既參賽者就批評小小之後就大讚,明明最後個參賽者既魔術好悶,係會長果邊D自己友都可以有咁多歡呼,我地呢邊就冇人歡呼,甚至唔明有咩幾神奇,重有就係成日轉評判,重有公平可言既咩,TVB真係有D問題.


台灣魔術家協會副會長程廣生 (Eric)


香港魔術家協會會長譚永銓 (Albert)

魔法擂台 第五集 2011-04-30


後記

綜藝大哥大之大魔競 精彩魔術表演 MAGIC SHOW 2008-06-28


大家睇完就知道Eric的氣量同劉歉的分別,點解劉歉係國際咁出名睇完就知道了。

沒有留言:

張貼留言

網誌存檔

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...