行車紀錄儀捕捉日本海嘯爆發瞬間            日本9級地震現場實拍           林峯、潘霜霜親密床慾照流出           希特拉都買唔到鹽            串到飛起既七人車司機:「你要搭巴士呀?真陰公!」           寸人搭巴士陰公「雞巴男」大起底           史上最大膽香港女主持第一彈 Vienna Lin教叫床           史上最大膽香港女主持第二彈 Vienna Lin教口交           史上最大膽香港女主持第三彈 Vienna Lin教如何令男人慾仙慾死 (露白底)           史上最大膽香港女主持第四彈 Vienna Lin公開秘技箍仔           史上最大膽女主持第五彈 Vienna Lin拍拖後試玩震蛋           史上最大膽女主持第六彈 Vienna Lin教你如何使用男士性玩具           史上最大膽香港女主持第七彈 Vienna Lin制服誘扮貓玩震蛋           iPhone 4G 功能率先睇 (獨家)           網友起底 陳巧文私人照三圍網上散播          

2010年11月21日 星期日

[音樂頻道] 張呀妹(王祖藍) - 聽媽 (原曲:張惠妹 - 聽海)



荃加福祿壽玩轉台慶 第2集 - 玩轉台慶劇 2010-11-20

王祖藍 - 聽媽




張呀妹(王祖藍) - 聽媽

歌詞:

(普:) 請你 FAX 給我 今天你想吃什麼
請你 EMAIL 我 今夜你心情如何
FACEBOOK 已不能說 沒有人ADD我
而現在中國 所有的人 都在微博
請你告訴我 今夜

(廣:) 點解你會懵左
上網上得多
行過 乖仔你都冇望我
等我亦上埋線 網上期望可以一見
為何又係我ONLINE先

(普:) 才可以靠近
聽 媽媽的聲音

(廣:) 仲要玩 WEB CAM 都三四點
網友大過天
仔女忽略我

(普:) 至少我很冷靜
(廣:) 望吓媽咪 嗌吓媽咪 呆左咁算點
(普:) 聽 媽媽的聲音
(廣:) 仲要玩ONLINE GAME 玩到癲

(普:) 你還不清醒
SMS 留過 就當最後約定
說你在冷落我的時候 被關注的心情

沒有留言:

張貼留言

網誌存檔

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...