行車紀錄儀捕捉日本海嘯爆發瞬間            日本9級地震現場實拍           林峯、潘霜霜親密床慾照流出           希特拉都買唔到鹽            串到飛起既七人車司機:「你要搭巴士呀?真陰公!」           寸人搭巴士陰公「雞巴男」大起底           史上最大膽香港女主持第一彈 Vienna Lin教叫床           史上最大膽香港女主持第二彈 Vienna Lin教口交           史上最大膽香港女主持第三彈 Vienna Lin教如何令男人慾仙慾死 (露白底)           史上最大膽香港女主持第四彈 Vienna Lin公開秘技箍仔           史上最大膽女主持第五彈 Vienna Lin拍拖後試玩震蛋           史上最大膽女主持第六彈 Vienna Lin教你如何使用男士性玩具           史上最大膽香港女主持第七彈 Vienna Lin制服誘扮貓玩震蛋           iPhone 4G 功能率先睇 (獨家)           網友起底 陳巧文私人照三圍網上散播          

2011年9月12日 星期一

[惡搞影片] 野蠻港媽當港鐵職員係奴隸又點又鬧





2011年9月11日夜晚約10點,西灣河港鐵站

一個短髮師奶推住架航空母艦咁大o既雙人前後座BB車,在樓梯按站內call輪椅支援落樓梯個掣。話咁快,港鐵職員出現,原來個師奶話推唔到架車落樓梯,態度已經好寸咁喇­,個職員就話:「你架BB車用唔到輪椅部機,不如你抱起個BB,我幫你手抬落樓梯啦。」

個師奶就黑晒面,同工人(定朋友?)各抱起一個B,職員就開始抬架大過牛肺嘅車落樓梯喇。
唔知點解架車上面放咗勁多嘢,職員行咗幾級,車上跌咗個盒出來,個師奶諗都唔諗立即破口大罵:「你點做嘢㗎!如果整爛咗啲嘢你要賠番晒比我呀!」

個職員都死晒狗解釋:「唔好意思,因為你架車太大太重。」

師奶:「你唔好解釋咁多!我比得車費,你就無理由比啲咁差o既服務我!(下刪數百鬧人字眼)」

跟住有個四眼仔路人睇唔過眼,就走出嚟幫個職員手搬架車,講:「我都係見義勇為啫。」個八婆依然在側邊勁睥,間唔中口中仍念念有詞,我亦開始拍片喇。

睇段片到尾,兩個男士搬到架車落樓梯,條師奶唔該都冇句仲繼續鬧,又話要投訴,又話自己比咗車錢大晒咁!個職員只可以一臉無奈。

有啲咁o既阿媽,真係唔夠想像第日教出o黎個仔會變成點喇!


港鐵職員協助婦人將嬰兒車搬到站內後,婦人仍罵不停口,表示要投訴杜姓職員。


被罵港鐵職員杜先生昨晚如常當值,說希望網民不要繼續攻擊她。

沒有留言:

張貼留言

網誌存檔

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...